Tehosta etäkokouksia -työpaja

Etäkokoukset kuntoon kolmessa tunnissa!

Työpaja koostuu neljästä osiostaTehosta etäkokouksia -työpajan prosessi

  1. Esiselvitys. Ennen varsinaista työpajaa toteutetaan esiselvitys ja web-kysely, joilla selvitetään etäkokousten nykytilanne ja potentiaali. Esiselvityksessä kerättyä ja analysoitua dataa hyödynnetään työpajassa. Kesto 15 + 10 min
  2. Työpaja, jossa ensimmäisen tunnin aikana käydään ensin läpi osallistujien kanssa keskustellen yleisiä etäkokoussääntöjä ja -käytäntöjä sekä ”peukuttamalla” arvioidaan organisaation etäkokousprosessin osa-alueet haasteiden tunnistamiseksi. Toisen tunnin aluksi osallistujat jaetaan pienryhmiin pohtiaan omia versioita etäkokoussäännöistä ja -käytännöistä. Työpajan lopuksi käydään keskustellen läpi pienryhmien aikaansaannokset, joista Re:meet kokoaa työpajan jälkeen yhteenvedon. Kesto 2 h
  3. Lanseeraus, jalkautus ja motivointi. Re:meetin tekemä etäkokoussääntöjen ja -käytäntöjen yhteenveto (esim. huoneentaulu) esitellään asiakkaan työntekijöille ja mietitään samalla, miten ne saadaan jalkautettu osaksi arkea ja miten jalkautus motivoidaan. Kesto 20 min
  4. Seuranta. 2 – 3 kk kuluttua lanseerauksesta Re:meet osallistuu esim. asiakkaan viikkopalaveriin, jonka yhteydessä käydään läpi jalkautumisen onnistumista ja sovitaan mahdollisesta jatkosta. Kesto 20 min

”Rahat takaisin, jos työpaja ei tehosta etäkokouksia!”

Tehosta etäkokouksia -työpajasta on tarjolla myös kokousten tehostamiseen tarkoitettu versio. Kysy lisää!

Tulemme mielellämme kertomaan lisää, kuinka voimme tehostaa kokouksianne! Ota yhteyttä Janne Orava, 040 820 4842, janne.orava (ät) remeet.fi

Top